Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~pink1985 | użytkownik

imię i nazwiskoAlicja Kaczor adresBełchatów / Łódź zarejestrowany01.09.2005 @16:10:02 ostatnio na stronie02.09.2017 @08:46:22
kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu5309297
digarty76 komentarze1913 posty na forum13

komputer / sprzęt
No ten komputer, nie ? i myszkę mam i klawiaturkę taką wiecie z literkami

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~KevinLomax13    26.02.2009 @20:25:58
niby dlaczego???
_______
...zazwyczaj nie oceniam, wolę konstruktywnie skomentować no chyba, że foto naprawdę się spodoba
~kulk    24.02.2009 @22:51:54
a co do smaku jedzenia to on no w rzeczywistosci równiez mozna go pomylic
~kulk    24.02.2009 @22:04:06
nono jak zwykle perspektywa chyba porostu mi nie zalezy jakims wytłumaczeniem moze byc to ze rysunek robiłam w ciemnosciach jedynie świeciła sie czerwona zarówka kiedy swieciłam swiatło wszystkow wyglądało inaczej
~Seedsups    24.02.2009 @01:22:36
gumke to mam do olówka tylko..
pozdroe
_______
sedr84.blogspot.com
+outstarwalker    21.02.2009 @21:29:51
założeniem konkursu wcale nie było przedstawienie współczesnych pin-upów - impression battle to bitwa polegająca na interpretacji tematu. Tematem był utwór muzyczny i większości skojarzył się z pin-upem
_______
omg it's alfred molina
~jaabbco    14.02.2009 @13:44:46
co Ty nie powieszkurwa nie wiem jak tam zrobic lustrowiec calem jakis metal:P
~tz    07.02.2009 @17:06:43
tak Kaji no, ale ja mam tak, że zanim kupię coś to muszę pomacać i pooglądać, a narazie w Trojmiescie go nie znalazlem
_______
http://tomek.zelmanski.pl - Tomzel. Blog o kreacji, reklamie i innych.
~LUKASZ1985    07.02.2009 @16:49:29
Realistyczne za bardzo nie moze byc musi to byc grafika 3d a nie zdiecie pamietaj hehe
~tz    07.02.2009 @16:37:22
od Alessi chcę dorwać zegarek od rashid'a
_______
http://tomek.zelmanski.pl - Tomzel. Blog o kreacji, reklamie i innych.
~tz    07.02.2009 @16:28:18
dzięki za odpowiedź - zoom zooma znam poszukam w wolnym czasie
_______
http://tomek.zelmanski.pl - Tomzel. Blog o kreacji, reklamie i innych.
~LUKASZ1985    07.02.2009 @16:27:48
ale wizka ladnie ci wyszla jestem z ciebie dumny tylko rozmiar jest ....do :p
~LUKASZ1985    07.02.2009 @16:27:15
wyobraz sobie ze minimalna wizka na nasze skromne czasy to 1600 x1200 to jest miinimum z ktorym musisz sie liczyc
~mount    07.02.2009 @04:25:01
tak więc dobranoc Alicjo
~mount    07.02.2009 @04:24:25
zaraz idę spać (czytaj: mojej podokuczać)
zjadłem resztki z dzisiejszego spaghetti zapiłem tonikiem i mi w brzuchu warczy
~mount    07.02.2009 @04:17:34
i teraz będą się z Ciebie nabijać bo tu nie lubią nk :P
~mount    07.02.2009 @04:16:29
zawsze chciałem nauczyć się projektować w maxie, ale nigdy nie doszło to do skutku... u mnie fotografia
~mount    07.02.2009 @04:14:23
jee o czym Ty myślisz :P
~RokitaEntertejment    07.02.2009 @04:13:31
ok trzymam za słowo i czekam na znak bo ciekaw jestem jak wyjdzie
_______
Zapraszam do mnie

Pjona.
~RokitaEntertejment    07.02.2009 @04:11:34
hah już lepiej ale dalej za czysto ;ppp
_______
Zapraszam do mnie

Pjona.
~hapyone    14.12.2008 @18:05:35
heh spoko spoko jest jest u mnie na kompie:P
~alter25    09.12.2008 @16:42:32
DziĘKi Za wiZYtĘ! M0Ja K0LEj wYDać 0cEnKĘ ;P
~snoepws    07.12.2008 @19:54:44
dzikei Za komenty, lauryn byla pare lat temu i faktycznie nos mi nie wyszedl ale to byla szybka pracka a co do rasta mana to i owszem jezyk dodalem bo wydawalo mi sie malo
~KevinLomax13    07.12.2008 @19:12:51
_______
...zazwyczaj nie oceniam, wolę konstruktywnie skomentować no chyba, że foto naprawdę się spodoba
~vasilia    24.11.2008 @21:56:47
Dzięki za namiary na stronkę z teksturami.........fajna sprawa
~aadaa    11.11.2008 @17:43:53
dzieki za odwiedziny
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 8 ... 23 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt